Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Tuesday, April 26, 2011

SORRY, I AM MALAY . . .



Errk?


kenapa?


baru tahu yang diri sendiri ni melayu kah?


eh, taklah dah lama dah tahu. . .


heheh. . .


saja je nak buat gempak dengan tajuk tu. . .


tapi still ada kaitan jugak. . .


ingat lagi dulu2 time muda2 aku ni freehair. . .


ops..


haha, biasalah budak2. . .


so penah sekali tu aku keluar hang out ngan member2. . .


so, pergilah beli barang kat satu mall ni. . .


tiba2 dalam pada nak beli barang tu datang seorang amoi dekat aku. . .


err, speaking bahasa dia lah pulak. . .


heheh. . .


aku faham, tapi aku bagitahu dia yang aku ni melayu. . .


banyak kali dah kena camtu. . .


even kalau pakai tudung pun ada yang rasa aku ni chinese. . .


baka dari belah mama kuat sangat la kot. . .


heheh. . .


aku pun tak ramai member. . .


adakah sebab muka aku ni pelik?


tak lah kot kan. . .


tapi memang kalau aku masuk sekolah baru mesti takde sapa yang nak berkawan...


sob2. . .


tapi maybe jugak sebab aku ni jenis pendiam kot. . .


sebenarnya nak cerita pasal keturunan aku je. . .


heheh. . .


tapi ini bukan nak membangga diri tau tapi just nak berkongsi je. . .


kalau tak suka boleh kutuk. . .


tak kisahlah. . .


ok, aku sebenarnya ada darah cina+siam+melayu. . .


jadilah aku. . .


heheh. . .


maybe sbb tu sekarang aku jadi tak cantik mana kot. . .


sebab campur banyak sangat. . .


hahah. . .


just kidding. . .


mama aku memang chinese pure. . .


tak kacuk lagi. . .


belah abah aku je ada kacuk ngan siam. . .


moyang belah abah aku orang siam. . .


oooo, patutlah. . .


heheh. . .


tapi apa2 pun aku bangga dengan keturunan aku. . .


tu je lah nak cerita. . .


:D

2 comments:

  1. mcm adik lelaki aku la... dia ada chinese look, jadi ramai amoi cuba tekel dia, hehehe...

    aku pulak rojak... ayah creole+melayu+portugis... mak minangkabau+rawa+cina...

    ReplyDelete
  2. hahah. . .
    kalau adik beradik lelaki my family memang ramai yang nak tekel. . .
    hot stuff. . .

    wow, itu bukan kacuk itu rojak. . .

    heheh

    ReplyDelete