Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, April 22, 2011

HIDUP MEMANG KEJAM !

yeah, kadang2 kita akan rasa yang hidup ni sangat2lah kejam. . .


sangat2lah tidak adil. . .


sangatlah tidak ada yang betul belaka. . .


bila kita putus cinta,


bila kita dikecewakan,


bila kita ditinggalkan,


bila kita dikhianati,


bila kita disakiti. . .


mesti kita akan rasa yang hidup ni betul2 kejam pada kita. . .


tapi, semua2 benda ni sebenarnya yang buat kita kuat. . .


bangkit semula dari kegagalan itu. . .


tempuh hidup ini semula. . .


ye, aku pernah rasa yang Allah tak berlaku adil pada aku. . .


astaghfirullahalazim. . .


tapi aku lupa yang Allah selalu baik pada aku. . .


bantu saat aku susah. . .


ingat aku saat orang lain dah lupakan aku. . .


betapa berdosanya aku. . .


sekarang aku dah sedar. . .


walau banyak dugaan yang Allah bagi, tetap Dia takkan bagi dugaan melebihi kemampuan diri kita. . .


Allah masih ada walaupun orang lain dah lupakan kita. . .


sekarang, aku bersyukur keranan dipertemukan dengan orang yang salah. . .


sebab aku tahu yang akau akan dipertemukan dengan orang yang betul suatu hari nanti. . .


sebab aku tahu Allah sayangkan semua hambaNya walaupun kita selalu lupakan Dia. . .




gambar::google

No comments:

Post a Comment