Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Saturday, April 23, 2011

BUAT KERJA GILA. . . . .LAGI. . . .

korang pernah tak berjalan dalam hampir sejam gak lah. . .


mengikut jalan pantai dan darat. . .


di tengah2 hari. . .


jam 3petang. . .


semata2 nak pergi makan sotong celup tepung???


ye, aku pernah buat. . .


dah 3x kot. . .


ish3. . .


penat memang penat tapi puas. . .


kalau duk terengganu ni, duk saje la kalau tak pergi makan sotong celup tepung memang rugi tau !


so, sebabkan aku pun nak habis dah study kat terengganu ni, so aku pun amiklah kesempatan untuk pergi. . .


so, korang2 kalau datang terengganu ni janganlah lupa untuk try sotong celup tepung ok. . .


bukan sotong je ada, udang ada, ikan ada, kepok leko ada, mi goreng pun ada. . .


perghh, memang berbaloi lah makan. . .


semuanya fresh2 tau !


terbaik dari ladang punya. . .


sambil menikmati keindahan pantai. . .


berbaloi lah. . .


memang betul2 berhadapan dengan pantai dkedainya. . .


oh lupa plak. . .


lokasinya ialah kat Pantai Batu Rakit. . .






































amacam?

nampak menarik kan???

trylah makan kat sini kalau berpeluang datang kuala terengganu. . .

lokasi adalah di pantai batu rakit. . .

kalau dari UMT, terus je. . .

jumpa roundabout, amik kiri.  .

then terus je. . .

sampai jumpa satu jalan T. . .

amik kanan, lepas tu belok kiri. . .

kedai no.2 dari mula tu. .. 

senang je. . .

rasa nak pergi lagi. . .

hihihi. . .

4 comments:

  1. sedap2...kikiki :)
    tapi tak pernah gi jalan kaki..
    selalu naik kete.. :)

    ReplyDelete
  2. mak aih..memang menggugat kelaparan perut ni...

    ReplyDelete
  3. @fazey::ape nak buat, cuma bas no 11 je yang mampu. . .
    hee. . .

    @nur anis::memang tergugat kan. . .
    hee. . .

    @muhammad Jr::perghhhh !
    huu

    ReplyDelete