Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Thursday, April 7, 2011

CATATAN PERJALANAN. . .



dua hari yang amat meletihkan. . .


itu je yang mampu aku cakap. . .


ye, memang letih. . .


sampai aku bangun pagi tadi pun aku tak mampu nak buka mata ni. . .


sabtu malam aritu (02/04/2011) bertolak dari kampus ke UUM, kedah . .


memang jauh perjalanan. . .


malam sebelum tu aku tidur pukul 4 pagi dan bangun pukul 7 pagi. . .


lepas tu berjalan2 beli barang kat bandar sampai petang. . .


memang tak ingat dunia. . . .


malam tu tak sempat nak tidur sebab bearang sehabuk tak kemas lagi. . .


malam tu bertolak ke kedah. . .


dalam bus, tak boleh nak tidur sangat. . .


aku ni jenis payah nak tidur dalam bus, tapi lama2 tu aku boleh tidur la. . .


tapi agak mengambil masa jugak. . .


pagi tu sampai dah pukul 10 pagi. . .


makan2, bahagi2 kan bilik adalah pukul 10.30 sampai kat bilik. . .


pukul 12 dah start program, memang tak sempatlah tidur. . .


smpai la malam program sesaje. . .


malam tu kul1 pagi baru boleh tidur. . .


esok pagi kul 5.30 dah kene bangun nak mandi. . .


adeh. . .


mengantuk tak tau lah nak kata. . .


sampai kg pulau pisang dalam kul 10. . .


startlah gotong royong. . .


lepas tu ade treasure hunt. . .


memang penat giler ahh. . .


sampai malam ada aktiviti. . .


pukul 2 pagi baru mata ni boleh lelap. . .


pagi tu dalam kul 6 dah bangun. . .


adeh. . .


penat kot. . .


siang tu dapatlah jalan2 jap kat kedah tu. . .


baru lah bertolak balik dalam kul4. . .


penat tak tau lah nak kata. . .


sempatlah tertidur dalam bus. . .


dan terjumpa gajah masa otw nak balik terengganu tu masa ikut jalan grik. . .


sampai terengganu dah kul 3 pagi. . .


balik bilik kena kemas2 dulu. . .


pukul 4 lebih gak la baru boleh tidur. . .


pagi tu memang payahlah nak buka mata. . .


huhuhu. . .


letih tak letih, hanya tuhan yang tahu. . . .


sampai je kampus, teringat balik kerja yang melambak yang belum siap. . .


masa gi tu, tak fikir lak. . . 


tahu nak enjoy je masa tu. . .


anyway, memang enjoylah. . .


berbaloi2. . .


hihihi. .  . .


len kali la upload gambar kan. . .


lagipun gambar2 sume kat kamera member. . .


hehehe. .  .


gambar bawah ni je yang mampu. . . 


muka keletihan di dalam bus masa hari pertama. . .
masih sempat berposing. . .
hee. .  .

No comments:

Post a Comment