Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, April 1, 2011

benda yang aku suka. . . . . . . . . . .MAKAN. . . .



malam ni tetibe teringat pasal makanan. . .


padahal tengah sakit gigi ni. . .


haha. . .


ok la, back to topic. . .


ini adalah senarai makanan yang aku suka makan. . .


nasik kerabu yang akan aku cari kalau g pasar malam. . .
even kalau ada jual kat mane2 pun aku akan try. . .
suka nasi kerabu daging bakar. . .
wahh. . .

anggur tanpa biji yang bentuk cam ceri ni. . .
aku akan cari kalau g supermarket. . .
sedap kalau manis. . .
wee. . .

brokoli ni sayur favourite. . .
suka yang mama masak. . .
kalau masak sup sedap. . .
ngeeee. . .

oh, kepok. . .
suka cari yang banyak ikan. . .
kepok yang paling sedap adalah di terengganu sebab banyak ikan. . .
wowww. . . 

kerabu perut. . .
kalau makan tengahari mesti cari. . .
mula makan sejak duduk di terengganu. . .
suka kutip perut kalau beli. . .
sedap. . .
wooo. . . .

mi kari. . . 
suka makan mi kari yang banyak fish cake n ball. . .
sedap kot. . . 
lagi sedap kalau dapat yang mama masak. . .
wuhuuuu. . .

nasik lemak. . .
masih tercari lagi nasik lemak yang sedap. . .
tapi semua pun sedap je bagi aku. . .
haha. . . .

char kuey tiow. . .
cube tengok udang tu, sedap kan. . .
sedap tu la aku suke. . .
wuuuuuu. . . .

spagetti. . 
aku suka yang aku masak je. . .
koya kot. . .
hihihi. . . 

sotong celup tepung. . .
makanan yang aku suka bila datang terengganu.. .
sedap kot makan ngn sos die. . .
aduhhh. . . 

udang. . 
masak ape pun aku suke makan. . .
sedap woo. .  .
budu cap limau adalah budu yang paling sedap bagi aku. . .
dan budu yang paling aku minat. . 

haa. . .
budu+lada+bawang+perahan limau. . .
makan lak ngan nasik panas dan ikan goreng. . .
sedappppppp habis. . .
kalau takde lauk lain pun takpe. . .
waaaaaa. . . .

sekian saja lah cerita pasal makan2 ni. . .

buatku lapar sahaja. . .

len kali cite pasal minuman pulak ok?

sumber gambar adalah dari::pakcik google

sumber gambar yang terakhir tu (gambar budu) adalah dari::blog ini. . . tQ ya. . . .

5 comments:

  1. sedapnya semua makanan kat dalam entry awak ni..tp reen x pernah rasa budu lagi..sedap ehh..teringin nak rasa..ahhh rasa lapar tetibe..huhuhu

    ReplyDelete
  2. @Azreen Zunairah::sedap kan. . .
    budu memang sedap. . .
    try la makan klu berkesempatan ye. . .
    thanks sudi singgah. . .
    ^_^

    ReplyDelete
  3. awat sedap sangat ni..laparrrr...

    ReplyDelete
  4. @fazey::lapar la gak..huhu
    @puteri ain::xtau la sume mknn sedap..huhu

    ReplyDelete