Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Thursday, April 7, 2011

PROGRAM EKSPLORASI AKADEMIK DAN BAKTI SISWA KE KEDAH::2-5 APRIL 2011

entri yang lepas aku ada bercerita mengenai catatan perjalanan aku ke kedah. . .

jadi entri kali ni aku akan upload gambar yang berkaitan. .  .

^_^

sumber gambar adalah dari hp murah aku dan dicilok dari facebook kosmate2 aku. . .

terima kasih kawan2, mintak dihalalkan yee. .  .

hehehe. . .




suasana dalam mahkamah moot COLGIS uum. . .



'taman haiwan'


memancing. . .

masukkan ulat kat mata kail. . .
ewww. . .

aku dan mak angkat aku. . .
ye, aku memang gemuk. . .
haha. . .

berbaju korporat. . .

bus kami. . .

ye, aku disitu berbaju purple. . .


pembentang2 terbaik dari poseso. . .

go kart. . .

depan rumah mak angkat. . .

futsal di asrama uum. . .
kenangan buruk bagi aku disini,. . .
:/

homestay MADA kg pulau pisang. . .
di entri yang lain aku akan ceritakan pulak pasal homestay ni. . .
sape2 yang nak rasa pengalaman duduk di kampung yang sebenar, aku syorkan korang datang sini. . .

No comments:

Post a Comment