Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, April 29, 2011

SESUNGGUHNYA, AKU RINDU. . .

aku belek2 handphone tadi. . .


takde mesej yang sudi masuk dalam kotak masuk handphone aku. . .


sebenarnya selama ni aku tak kisah pun. . .


memang dah jarang mesej masuk dalam inbox handphone aku. . .


yang masuk pun dari member2 aku je. . .


tapi malam ni aku nak sangat mesej dari seseorang masuk dalam kotak masuk handphone aku. . .


suddenly, i miss him. . .


terlalu rindu. . .


walaupun aku dah cuba untuk lupakan, aku masih belum kuat untuk lupakan. . .


setiap hari aku akan psiko diri sendiri cakap yang aku dah lupakan dia. . .


aku cakap yang aku boleh lupakan dia. . .


aku cakap yang aku boleh hidup tanpa dia. . .


aku boleh jalani hari2 yang gembira tanpa dia. . .


tapi jauh di sudut hati, hanya kau yang tahu. . .


aku tidak cukup kuat untuk itu. . .


air mata aku dah kering untuk mengalir. . .


dah terlalu banyak aku alirkan sehingga takungan air mata ini dah kering untuk menangisi lagi. . .


sesungguhnya walaupun dia hadir dalam hidup aku untuk tempoh masa yang cukup singkat, tetapi memori yang dia tinggalkan cukup lama. . .


kenapa dia harus tinggalkan aku dengan kenangan?


kenapa dia datang bagi kenangan itu lepas tu dia tinggalkan aku?


kenapa dia berjanji kalau dia tak mampu nak tunaikan?


kenapa kesakitan yang dia bagi masih tidak mampu lagi untuk melawan kenangan yang di tinggalkan?


kenapa manusia yang hadir selepas itu juga masih tidak mampu buat aku lupakan dia?


sesungguhnya. . . .


AKU RINDU. . . .


sometimes. . . . .





but i'll try to fill it with happiness. . .

**entri malam ini adalah sedikit jiwang. . .
luahan dari hati yang hanya boleh diluahkan melalu jari jemari sahaja. . .
oh, i feel like crying. . .

No comments:

Post a Comment