Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Saturday, April 9, 2011

BAJU KURUNG VS SELUAR

antara kedua2 jenis pakaian ni aku lebih senang berbaju kurung. . .

nak tahu kenapa?

sebab aku lebih selesa bila berbaju kurung. . .

bukan tak boleh nak pakai seluar, tapi kalau aku pakai seluar mesti aku tak selesa punya. . .

dengan ketatnya, tak boeh bernafas aku. . .

sesak dibuatnya. . .

kat sini aku akan senaraikan kelebihan berbaju kurung menurut AKU. . .

1) Senang nak pakai, sarung je. . .

2) Senang didapati mengikut size aku. . .haha. . .

3) Bebas. . .

4) Kainnya kalau pakai takkan jatuh nampak benda yang tak sepatutnya. . .

5) Bajunya labuh dan menutup bahagian belakang. . .

6) Menutup aurat. . .

7) Ada macam2 kaler n corak. . .

8) Boleh bawak g majlis, g kerja dan masuk kelas. . .

9) Tak payah fikir banyak, pakai je. . .

10) Tak payah risau kalau hujan kena air basah, cepat je kering. . .

itu lah kelebihan berbaju kurung. . .

jadi baju kurung lah yang menang. . .

kadang2 memang aku benci jeans dan seluar. . .

sebabnya jeans buat aku tak senang duduk sebab ketat. . .

terutamanya lepas makan. . .

hihihi. . . .

p/s::aku suka baju kurung pahang. . .

No comments:

Post a Comment