Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Saturday, April 9, 2011

BAJU KURUNG VS SELUAR

antara kedua2 jenis pakaian ni aku lebih senang berbaju kurung. . .

nak tahu kenapa?

sebab aku lebih selesa bila berbaju kurung. . .

bukan tak boleh nak pakai seluar, tapi kalau aku pakai seluar mesti aku tak selesa punya. . .

dengan ketatnya, tak boeh bernafas aku. . .

sesak dibuatnya. . .

kat sini aku akan senaraikan kelebihan berbaju kurung menurut AKU. . .

1) Senang nak pakai, sarung je. . .

2) Senang didapati mengikut size aku. . .haha. . .

3) Bebas. . .

4) Kainnya kalau pakai takkan jatuh nampak benda yang tak sepatutnya. . .

5) Bajunya labuh dan menutup bahagian belakang. . .

6) Menutup aurat. . .

7) Ada macam2 kaler n corak. . .

8) Boleh bawak g majlis, g kerja dan masuk kelas. . .

9) Tak payah fikir banyak, pakai je. . .

10) Tak payah risau kalau hujan kena air basah, cepat je kering. . .

itu lah kelebihan berbaju kurung. . .

jadi baju kurung lah yang menang. . .

kadang2 memang aku benci jeans dan seluar. . .

sebabnya jeans buat aku tak senang duduk sebab ketat. . .

terutamanya lepas makan. . .

hihihi. . . .

p/s::aku suka baju kurung pahang. . .

No comments:

Post a Comment