Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, March 4, 2011

UPDATE~GAMBAR2 SEKITAR JOM HEBOH DI KUALA TERENGGANU 2011, DI BUKIT PUTERI DAN DI SEKITAR ISTANA MAZIAH. . .DAN GAMBAR BAS BANDAR TERENGGANU. . .


gambar2 kat bawah ni adalah diambil dari hp kawanku. . .

Cik Maizam. . .

baru dapat update sekarang. . .

sbbnye nak test jadi aku tak tambah nilai bb aku. . .

bkn blackberry ye, broadband tau. . .

huahua. . .

lupa lak nak cerita. . .

hari tu kitaorang bkn je g jom heboh kat dataran syahbandar tu je. . .

tp kitorg g gak bukit puteri. . .

ape tu bukit puteri?

nanti la lain entri kita cte plk pasal bukit puteri ye. . .

skrg layann dlu gambar2 ini. . .


ni kat sekitar bazar warisan yg bertentangan dgn pasar payang. . .

























atas ni semua gambar sekitar Bukit Puteri. . .letaknya kat bazar warisan ni gak. . .


ni sekitar jom heboh. . .masa ni aku hilang g cari artis. . .haha




ni plak sekitar kawasan istana maziah. . .

memang kerja kitorang berjalan je utk aritu. . .

plan nk g lain, tapi tersesat di tmpat2 ni. . .

ahahah. . .

oh ye. . .

kitorang g dgn mnggunakan perkhidmatan bas bandar dari syakt cas ligas. . .

ni dia. . .

gambar bas ni bkn diambil dari hp aku. . .
aku amik search n amik . .
ni la rupa dia. . .
thanks tapi aku tak ingat dari blog mne. .. 
yg bawah2 ni semua baru dari hp aku. . .

ni gambar bhgn dalam. . .
bumbung atas dia. . .
cantik kan?
kain batik ni kot. . .

ni kain songket. . .


dua corak ni PALING aku suka. . .
suka gabungan warna dia. . .

ni kat pintu tmpt nk turun. . .
cantik kan. . .
ukiran kayu dia. . .

ni plk suasana dalam bas. . .
bus ni dlh bus seakan2 rumah bergerak. . .

ada gak nama lain dia. . .

ada yg panggil bas bando. .. 

bas kayu. . .

n yg plg best skali kwn aku yg asl kemaman pnggl BAS KERANDA. . .

dia ckp org2 cni pnggl ngn pnggln ni. . .

hehe. . .

aku setuju. . .

ni je update aku utk takat ni. . .

enjoy ok. . .

heee. . .

(^_^)

No comments:

Post a Comment