Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Saturday, March 12, 2011

HO YEAH. . .MARATHON::JAY CHOU



huh?


apa maksud tajuk untuk entri ni??


dari tadi aku asyik duduk mengadap laptop je..


dan seperti biasa telinga mesti disumbat dengan lagu2 dari jay chou. . .


mmg marathon la mlm ni. . .


abis 10 album dia aku dgr berulang tanpa jemu. . .


tiap2 ari ulang2 je..


tapi xpernah jemu..


tak faham lirik dia?


ala, boleh je cari. . .


melambak2, google je jumpa la..


sebenarnya dah lama tak dengar lagu2 melayu yang baru..


tak tahu la lagu yang best sekarang ni. . .


teruk betul kan??


huhu. . .


tu la dia aku. . .


addicted to jay chou n girls generation sekarang ni. . .


tapi sebenarnya bagus jugak. . .


boleh belajar bahasa asing kan. . .


lagi satu, kadang2 bila dengar lagu dia ni tanpa faham lirik dia dah boleh feel dah keseluruhan lagu tu. . .


tu la kelebihannya. . .


try la layan jay chou ye. . .


^_^

1 comment: