Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Thursday, March 17, 2011

DAH MEMANG GEMUK DAN. . . . . .SEMAKIN GEMUK !!!



hari2 menu yang sama. . .


nasi putih, ayam(tak kira lah ayam masak ape pun), telur, daging, ikan(kdg2 je). . .


sayur plk jarang amik sbbnya xmenarik langsung sayur yang dijual. . .


sayur cam dah abis vitamin sbb kuning sangat. . .


kalau amik pun sayur kobis atau pun sayur yang masak ngn soon. . .


ikan lak yang menarik pun ikan keli je la. ..


adeh. . .


mana tak gemuk kalau macam ni??


buah, kdg2 je ada jual. . .


buah kan penting. . .


kalau kat rumah seimbang sikit pemakanan tu . .. 


sebabnya mama masak nasi sikit je. . .


beras plk dari jenama yang ok . . 


lauk plk, tiap2 hari mesti ada sayur n ikan. . .


ayam kadang2 je. . .


makan lak teratur sarapan, mkn tghari n mlm. . .


kat sini tak tau lah nk mengamalkan diet yang macam mana. . .


tak makan lapar pulak. . 


dah mkn kenyang gemuk lak. . .


adeh. . .


ni lah nasib seorang perantau. . .


haha. . .


terima je lah hakikat yang awak tu DAH GEMUK !


jgn nak salahkan makanan lak. . . 


huhuhu. .  .

No comments:

Post a Comment