Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Thursday, March 17, 2011

DAH MEMANG GEMUK DAN. . . . . .SEMAKIN GEMUK !!!



hari2 menu yang sama. . .


nasi putih, ayam(tak kira lah ayam masak ape pun), telur, daging, ikan(kdg2 je). . .


sayur plk jarang amik sbbnya xmenarik langsung sayur yang dijual. . .


sayur cam dah abis vitamin sbb kuning sangat. . .


kalau amik pun sayur kobis atau pun sayur yang masak ngn soon. . .


ikan lak yang menarik pun ikan keli je la. ..


adeh. . .


mana tak gemuk kalau macam ni??


buah, kdg2 je ada jual. . .


buah kan penting. . .


kalau kat rumah seimbang sikit pemakanan tu . .. 


sebabnya mama masak nasi sikit je. . .


beras plk dari jenama yang ok . . 


lauk plk, tiap2 hari mesti ada sayur n ikan. . .


ayam kadang2 je. . .


makan lak teratur sarapan, mkn tghari n mlm. . .


kat sini tak tau lah nk mengamalkan diet yang macam mana. . .


tak makan lapar pulak. . 


dah mkn kenyang gemuk lak. . .


adeh. . .


ni lah nasib seorang perantau. . .


haha. . .


terima je lah hakikat yang awak tu DAH GEMUK !


jgn nak salahkan makanan lak. . . 


huhuhu. .  .

No comments:

Post a Comment