Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Monday, March 14, 2011

SAYUR CAMPUR ASAM PEDAS IKAN PARI TELUR DADAR SAMBAL BELACAN BUAH BACANG

tajuk permulaan dah boleh buat terliur ni. . .

apkh motif mengeluarkan tajuk entri sebegini?

kalau dapat makan ni memang best lah. . .

adeh. . .

payah nak dapat makanan ni kat sini. . .

laa, abis kat kedai tu kan banyak melambak-lambak je jual beli je lah. . .

tak nak lah. . .

tak sama dengan yang mak masak.  . .

huhu. . .

ok, sebenarnya homesick ni. . .

tajuk je gah .. haha

nak balik rumah. . .

dah sebulan tak jumpa mama dan kelaurga. . .

bila boleh jumpa ni??

ok, sangat stress duduk sini ok. . .

stress la, banyak keje nak kena siapkan. . .

dengan lecturer yang bagi peningkan kepala lagi. . .

dengan test yang susah dan tak tahu apa lah yang kuar. . .

kenapa tak bagi hint??

aduh, bila nak habis semua ni??

nak balik ok. . .

stress gila. ..

esok ada lagi benda nak kena buat. . .

tolong. .. help. . .chou meng aaa. . . .. .

No comments:

Post a Comment