Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Sunday, March 20, 2011

KENAPA MANUSIA INI MACAM NI?





hari ni terasa empty sekali. . .


rasa kosong sangat. . .


jiwa dan raga. . .


terasa sangat2 kosong. . .


sangat2. . .


kenapa manusia ini diciptakan pentingkan diri?


kenapa manusia ini dicipta untuk melukai hati manusia lain?


kenapa manusia ini dicipta untuk membuat manusia lain menangis?


kenapa manusia ini tak faham perasaan orang lain?


kenapa manusia ini ingat dia seorang je ada perasaan?


kenapa manusia ini tak pernah cuba nak faham perasaan orang lain?


kenapa manusia ini selalu ingat dia seorang je yang betul?


kenapa manusia ini suka pandang rendah pada aku?


kenapa manusia ini tak boleh cakap elok2?


kenapa manusia ini selalu lukakan aku?


kenapa manusia ini seakan2 bencikan aku?


kenapa? kenapa? kenapa?


adakah sebab aku ni jahat?


adakah sebab aku ni tak cukup baik?


adakah sebab aku ni tak layak untuk berdamping dengan dia?


adakah sebab aku yang selalu pentingkan diri?


adakah semua sebab aku sendiri?


adakah? adakah? adakah?


terluka sungguh aku beberapa hari ini. . .


::mood::kesedihan, kelukaan yang amat dalam::


::thanks for the hurting::


::ya, now i know. . .aku ni cuma layak untuk dilukai je::





5 comments:

  1. jom ke blog bukankosong,nnti takla kosong..he..he..

    Btw biasala manusia, sabar jela...dugaan tu supaya buat kita jd lagi matang...sabor sabor...

    ReplyDelete
  2. baik. . .
    nanti saya jalan2 kat sane. .

    emm, thanks.. .
    harap2 bertambah la matang sbb ada orang pernah kata saya xmatang. . .

    ReplyDelete
  3. alangkah bahagianya kalau manusia ni saling bantu membantu dan tak pentingkan diri sendiri

    ReplyDelete
  4. ye. . .
    tp manusia ni mmg dah tercipta menjadi pentingkan diri. . .
    tak banyak sikit mesti ada. . .

    ReplyDelete
  5. Greed, pride & envy adalah sebahagian nafsu manusia, memang lumrah macam tu. Apa yang boleh dibuat adalah kawalan dan reaksi. Cheer up. Look at the bright side. Apa yang berlaku di sekeliling buat diri lebih kuat pada masa depan.

    ReplyDelete