Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, March 11, 2011

AMARAN DARI PENCIPTA



bangun2 dari tidur ptg tadi..


aku dikejutkan dengan pengumuman dari pihak asrama spy jgn keluar g pantai..


hostel tmpt aku tggl ni mmg dekat sgt dgn pantai..


katanya amaran tsunami telah dikeluarkan..


tekejut gak masa tu..


mmg dgr bunyi ombak kuat sgt..


then aku terus online..


ASTAGHFIRULLAHALAZIM..


jepun dah dilanda gempa bumi rupanya..


8.9 skala ritcher..


dan dilanda tsunami setinggi 10meter..


teruk juga tu...


aku hanya tergamam dan mendoakan agar semuanya selamat..


YA ALLAH..LINDUNGI KAMI DISINI..


hari ni hari jumaat..


serius aku takut sebenarnya..


patutlah terengganu mendung je beberapa hari ni..


angin pun kuat..


dan dari pagi tadi langit mendung je..


rupanya ada benda dah berlaku..


harap semuanya selamat..


amin....

No comments:

Post a Comment