Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Tuesday, March 15, 2011

MAMA TAK KISAH PUN KAMU. . .



huh?


mama, kenapa mama cakap cmtu??


sedih tau mama cakap cmtu. . .


kenapa ma...


kenapa ma...


kenapa???


ops. . .


ape kes ni. . .


hehehe. . .


takde pape pun la sebenarnya. . .


saja je wat intro camtu. . .


sebenarnya rindu la kat mama. . .


semalam baru kol, tapi tak dapat cakap lama pun. . .


kredit abis. . .


kedai topup tutup. . .


aish. . ..


my mom actually she is the best. . .


mama adalah orang terbaik dalam hidup ni. . .


ok, memang kadang2 mama kadang2 tu kuat berleter. .. 


tapi chece tahu tu utk kebaikan anak dia yang tersayang jugak kan. . .


oh, b4 teruskan. . .chece tu mksdnya kakak dalam kantonis. . .


ye, mama aku is chinese converted to muslim. . .


so, aku ni ada darah chinese. . .


campur gak ngn siam n melayu dari belah abah. . .hehe. . .


ok, back to the story. . .


walaupun mama tak pernah pun cakap yang mama sayangkan chece, tapi che tahu mama memang sayangkan anak2 dia kan??


walaupun mama selalu merungut bila chece mintak duit untuk belanja bila kehabisan duit, tapi mama tak kesah pun kan untuk anak2 dia??


walaupun mama selalu perli2 kami, mama cakap nanti bila besar dah ada duit mesti tak bagi kat mama, tapi sebenarnya mama bukan nak sangat kan duit kami??


walaupun mama selalu marah kami, mama garang, mama tak pernah cakap mama sayangkan kami, mama tak pernah peluk dan cium kami, tapi dalam hati mama sentiasa sayangkan kami dan mama tak pandai tunjuk kan??


walaupun mama selalu berleter bila kami mintak nak makan yang bukan2 tapi mama belikan jugak untuk kami makan tapi dalam hati mama , mama hepi kan bila tengok kami makan??


walaupun mama tak pernah puji kami bila kami dapat result baik, tapi dalam hati mama bangga kan??


mama tak pernah marah bila kami dapat markah yang teruk masa peksa dulu, sebab mama tahu anak mama boleh buat dan bagi mama gred tu tak penting pun kan? yang penting kami jadi orang yang berguna kan??


bila mama ada masalah, mama tak pernah pun cerita pada kami...


mama taknak anank2 dia terbeban dengan masalah mama kan??


mama selalu, belajar elok2, cari kerja elok2, jangan jadi macam mama, jadi orang berguna. . .


tu sebab mama taknak orang pandang rendah pada anak2 mama kan?


cukuplah orang pandang rendah pada keluarga kita dulu kan??


baik mama. . .


chece akan buat mama bangga. . .


chece akan bahagiakan mama. .. 


ye, chece bukan anak yang baik tapi che akan berusaha untuk jadi anak yang baik. . .


chece tahu, 5 orang anak bukan bilangan yang sikit. . .


chece tahu, mesti perit jaga anak2 mama yang nakal ni kan??


tapi mama tak pernah merungut pun kan??


mama memang superwoman. . .


chece tak tahu kalau chece jadi mama nanti akan jadi sebaik mama tak. . .


tapi insyaallah mama, chece akan jadi yang terbaik walaupun tak sebaik mama. . .


i love u mama. . .


***entri ini adalah khas buat mama tersayang. . .


entah, tiba2 rindu pada mama. . .


hurmm. . .

No comments:

Post a Comment