Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Tuesday, June 19, 2012

YOGURT ELOK UNTUK KULIT MUKA : YE, AKU PERCAYA !

Assalamualaikum. . .


aku ni memang peminat yogurt..


sebab yogurt ni baik untuk usus kita ni...


jadi hari tu aku keluar shopping dan terjumpa dengan yogurt..


so, nak dijadikan cerita. . .


tiba2 aku terfikir nak beli dan buat facial dengan yogurt tu sebab sebelum ni aku pernah baca yang yogurt ni bagus untuk kulit dan kulit kepala jugak. . .


hasilnya, lepas aku tepek kat muka aku ni dan aku biar selama hampir 20minit. . .


aku basuh dan aku boleh rasa yang kulit muka aku ni glowing. . .


jerawat pun kecut. . .


hoho. . .


aku ada jugak sental kat badan aku. . .


memang aku rasa kulit aku glowing lepas tu. . .


rasa cam bercahaya je. . .


hehek. . .


tak percaya?


korang cubalah !



:))


No comments:

Post a Comment