Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Tuesday, June 19, 2012

YOGURT ELOK UNTUK KULIT MUKA : YE, AKU PERCAYA !

Assalamualaikum. . .


aku ni memang peminat yogurt..


sebab yogurt ni baik untuk usus kita ni...


jadi hari tu aku keluar shopping dan terjumpa dengan yogurt..


so, nak dijadikan cerita. . .


tiba2 aku terfikir nak beli dan buat facial dengan yogurt tu sebab sebelum ni aku pernah baca yang yogurt ni bagus untuk kulit dan kulit kepala jugak. . .


hasilnya, lepas aku tepek kat muka aku ni dan aku biar selama hampir 20minit. . .


aku basuh dan aku boleh rasa yang kulit muka aku ni glowing. . .


jerawat pun kecut. . .


hoho. . .


aku ada jugak sental kat badan aku. . .


memang aku rasa kulit aku glowing lepas tu. . .


rasa cam bercahaya je. . .


hehek. . .


tak percaya?


korang cubalah !



:))


No comments:

Post a Comment