Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Saturday, June 23, 2012

KENANGAN. . .TAK BOLEH DIBELI DENGAN WANG WALAU DITAWAR HARGA BERJUTA SEKALI PUN. . .

Assalamualaikum. . .

Ok, aku rindu sangat-sangat zaman belajar. Zaman U. Zaman aku mula mengenal dunia yang padat dengan kuliah, pembentangan, discussion group, test, assignments, due date, dan macam2 lagi. Zaman dimana kau mula kenal teman-teman terbaik, susah senang bersama. Pendek kata aku memang rindu zaman tu. Huhu. Kalau lah masa ini boleh diputarkan, memang akan pilih zaman tu. Aku akan habiskan masa berharga aku dengan diorang. Buka puasa sama-sama, bersahur sama-sama. Ye, aku rindu. terlalu berharga buat aku. Bulan Ramadhan hampir tiba. nanti aku akan ceritakan kenangan berbuka dan bersahur dengan kawan2 aku yang gila2 macam aku tu. Hehe. Sebab aku rindu sangat kat diorang, aku abadikan sedikit foto kami. Tanda kenangan. Arghh, hampir aku nak menangis sebab rindu sangat kat diorang !!!!!!!!! Mok Tul, Mok Jah, Mok Je, Mok Li..AKU RINDU SANGAT2 KAT KORANG!!!!!!!!













No comments:

Post a Comment