Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Saturday, June 23, 2012

UPDATE SECOND QUARTER FINAL EURO 2012 (1st HALF) - GERMANY 1 GREECE 0

Assalamualaikum.


Ok, ini perlawanan pertama yang aku tengok sepanjang Euro ni berlangsung.


memandangkan esok cuti jadi aku amik la peluang ni untuk tengok pasukan feveret aku GERMANY lawan awal2 pagi ni. . .


sanggup tu. . .


yang buat aku terpegun ialah corak permainan pasukan germany sangat kemas. . .


hantaran diorang selalunya tepat. . .


corak permainan menarik. . .


dan pada pengamatan aku 80% bola dikuasai oleh pasukan jerman. . .


bukan sebab diorang feveret aku, tapi sebab aku tengok memang greece kurang menguasai bola. . .


apa2 pun, aku harap Jerman akan menang. . .


kita tunggu separuh masa kedua ok !!!

No comments:

Post a Comment