Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Wednesday, June 20, 2012

CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI ;)

Assalamualaikum. . .


ye, aku dah putus asa. . .


tapi aku tak putus cinta sebab aku dengan dia tak bercinta pun

:P


aku redha dengan cinta pandang pertama aku yang takde respon pun. . .


mungkin sebab aku tak layak untuk dia. . .


tapi dia pun tak layak untuk aku sebab dia bukan sempurna pun. . .


tak sempurna+tak sempurna bukan sempurna ke jadinya??


takpe, nanti akan hadir seorang lelaki yang rasa dia tak sempurna yang akan datang cari aku yang tak sempurna ini untuk sempurnakan dia dan aku. . .


InsyaAllah. . .


CHILL !!

:))







gambaq sumber google :))

No comments:

Post a Comment