Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Wednesday, June 13, 2012

JatUh ciNta PandAng perTamA. . .

Assalamulaikum. . .


aku rasa aku dah jatuh cinta pandang pertama. . .




aku jumpa dia bulan 3. . .


then, tak sangka hujung bulan 5 yang lepas dia akan muncul balik. . .


dan hari ini dia muncul lagi. . .


macam mana aku boleh suka kat dia?


entah, dah nama pun cinta pandang pertama kan. . .


walau dah 2bulan aku tak tengok wajah dia, tapi aku tetap ingat. . .


memang dah angau dah aku ni. . .


yang penting bila aku tengok muka dia, aku suka sangat senyuman dia. . .


boleh buat aku tersenyum jugak !


:))


sungguh, aku rasa nak mulakan langkah dulu nak bagitau yang aku suka kat dia. . .


tapi aku takde keberanian itu. . .


aku penakut. . .


huhu. . .


aku tak takut ditolak tapi aku takut segan bila jumpa dengan dia semula. . .


aku tak berani nak berhadapan dengan dia. . .


kan bagus kalau dia pun rasa macam yang aku rasa. . . . . .



No comments:

Post a Comment