Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Wednesday, June 13, 2012

JatUh ciNta PandAng perTamA. . .

Assalamulaikum. . .


aku rasa aku dah jatuh cinta pandang pertama. . .




aku jumpa dia bulan 3. . .


then, tak sangka hujung bulan 5 yang lepas dia akan muncul balik. . .


dan hari ini dia muncul lagi. . .


macam mana aku boleh suka kat dia?


entah, dah nama pun cinta pandang pertama kan. . .


walau dah 2bulan aku tak tengok wajah dia, tapi aku tetap ingat. . .


memang dah angau dah aku ni. . .


yang penting bila aku tengok muka dia, aku suka sangat senyuman dia. . .


boleh buat aku tersenyum jugak !


:))


sungguh, aku rasa nak mulakan langkah dulu nak bagitau yang aku suka kat dia. . .


tapi aku takde keberanian itu. . .


aku penakut. . .


huhu. . .


aku tak takut ditolak tapi aku takut segan bila jumpa dengan dia semula. . .


aku tak berani nak berhadapan dengan dia. . .


kan bagus kalau dia pun rasa macam yang aku rasa. . . . . .



No comments:

Post a Comment