Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, June 8, 2012

ReVieW pRoDuK KFC

Assalamualaikum. . .

pembuka bicara . . .

ok, malam ni aku nak review sikit pasal produk kfc. . .

tadi aku gi makan kfc dengan adik lelaki aku dekat kfc seri iskandar. . .

habis RM20.10. . .

aku order kfc snack plate, lunch treats set A(set paling murah.heheh), KFC pokkits ala carte dengan ice cream. . .

ice cream tu baru maybe sebab aku dah lama tak melantak kfc ni. . .

hehek, tau2 tadi ada ice cream dengan biskut tak silap. . .

apa2 pun ice cream tu memang aku puas hati sebab sedap. . .

aku sebenarnya teringin nak minum kfc krushers, tapi agak menyedihkan sebab produk tu takde dekat kfc cawagan seri iskandar tu. . .



hari tu dah try yogurt blueberry blast, memang puas hati. . .

bila minum rasa tak boleh nak berhenti langsung. . .

dengan buah blueberry yang banyak, memang sangat2 puas hati. . .

dan aku boleh bagi A++ untuk yogurt blueberry blast tu. . .

dan perisa lain aku belum berkesempatan nak rasa. . .

kalau boleh nanti bila ada rezeki aku nak rasa kesemua perisa tu. . .

untuk KFC pokkits pulak. . .



entahlah, mungkin makanan tu tak sesuai dengan citarasa tekak aku. . .

aku rasa biasa je, takde yang luar biasa dan sedap sangat. . .

tapi yang ok bagi aku sos nenas tu. . .

yang tu memang sedap. . .

tapi satu je masa aku makan, bau pokkits tu sebijik macam bau roti wholemeal yang disapu dengan jem kacang+anggur. . .

haha, aku pun taktau kenapa, mungkin hidung aku je yang rasa macam tu. . .

apa2 pun secara keseluruhannya ok lah bagi aku. . .

ini pendapat aku je, lain orang lain citarasa kan?

yang belum try, boleh lah cepat2 gi try. . .

tapi yang aku paling syorkan, produk KFC krushers, memang puas hati dan kenyang dengan hanya minum je. . .

aku rasa tak payah order ayam dah, dengan minum pun dah kenyang. . .

tak salah mencuba kan?

sumber gambar : google image

No comments:

Post a Comment