Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Saturday, September 29, 2012

REVIEW KOREAN DRAMA : HEARTSTRINGS

Assalamualaikum...



ok, hari ni aku nak review drama korea yang aku minat..

hehe..

bukan drama terbaru tau..

drama ni dah keluar tahun lepas..

aku pun dah tengok awal tahun ni, tapi aku baru rajin nak review hari ini..

:P


drama heartstrings ni adalah drama remaja yang menarik ditonton..

bagi aku drama ni muzikal drama, sebab ada membabitkan nyanyian..

secara keseluruhannya semua lagu drama ni memang sedap didengar..

setiap scene, di shoot dengan begitu cantik sekali..

lakonan diorang pun best..

sampai aku rasa yang diorang ni bukan berlakon tapi macam dunia yang sebenar..

sebuah drama yang wajib korang tengok..

lakonan Jung Yong Hwa (CN BLUE), Park Shin Hye dan ramai lagi..

so, nak tengok sebuah percintaan remaja yang menarik, nak dengar lagu yang sedap..

kenalah tengok drama ni k..

tengok jangan tak tengok..:p


No comments:

Post a Comment