Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Tuesday, October 18, 2011

SEKITAR MAJLIS KONVOKESYEN KALI KE-9 UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU

ah ha. . .


hari tu aku dah berkongsi majlis konvo aku sebelum hari konvo kan?


kali ni aku nak kongsi gambar pada hari konvo. . .


tak banyak pun gambar yang diambil sebab masa tu bz nak anta jubah and cuaca petang tu tak berapa ok. . .


jadi adalah sikit gambar buat kenangan. . .


janji ada kenangannya kan?


hehe. . .











No comments:

Post a Comment