Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Wednesday, October 19, 2011

DEACTIVE FACEBOOK

aku dah buat keputusan untuk deactive facebook buat sementara waktu ni. . .


aku amik keputusan camni sebab aku dah jarang nak buka facebook dah. . .

blog ni pun aku jarang nak update. . .

tapi aku masih sayangkan blog aku ni. . .

hehe


jadi untuk apa aku aktif kan. . .


so aku amik keputusan untuk deactive. . .


dah seminggu dah. . .


nanti bila aku dah boleh aktif balik cam dulu aku akan aktifkan balik ok?


^_^

No comments:

Post a Comment