Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, September 30, 2011

GAMBAR-GAMBAR PRA-KONVOKESYEN UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU KALI KE-9

Pra konvokesyen pn ade ek??

haha, ni saje je..

sebab gambar yang seterusnya ini diambil sekitar tegahari tadi. . .

majlis konvonye esok. . .

so, kami amik kesempatan untuk tangkap gambar lebih awal sebab takut esok sesak plk. . .

tak dapat kami nak bergambar. . .

jom layan je aksi syok sendiri kami ni. . .















2 comments:

  1. tahniah kawan....setelah penat lelah berjuang, akhirnya berjaya jugak...x sempat nk jmp ri tu...

    ReplyDelete
  2. terima kasih. . .
    tahniah jugak untuk ang. . .
    tu la, aku dah balik pagi ahad tu. . .

    ReplyDelete