Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Tuesday, February 8, 2011

minaT barU. . .

apakah?


hehe. . .


aku ada minat baru. . .


minat music yg baru. . .


aku ada dgr sorang artis ni punya album . .


dan kesemua lagu2 dari album dia. . .


10 album dia aku dah dengar semua lagu. . .


dan lagu2 dari album dia aku dengar ulang2 tanpa rasa jemu kot!


semuanya sangat menarik. . .


dan yg paling aku kagum,semua lagu dicompose oleh dia sendiri !


hebat tak hebatnya dia ni. . .


memang music dia sangat bagus. . .


dan tak keterlaluan kalau aku cakap dia genius dalam music n dia ada identiti dia sendiri. . .


dia buat aku tak jemu dengar lagu2 dia. . 


yes !


dia la. . .


JAY CHOU !


n dalam banyak2 album dia aku rasa aku suka semuala. . .


hehe. . 


cam biase la. . 


aku tak boleh pilih. . .


so, korang try la dgr music dia. . .


walaupun aku tak faham, tp dia berjaya buat aku yg tak faham mandarin ni jatuh hati dengan lagu2 dia. . .


dan terus aku minat dia. . .


hehe. . .


takpe kalau tak faham mandarin. . .


banyak website ada translation. . 


ape lagi google je la. . .


hehehe. . .


bawah ni adala senarai album2 dia. . .


yg mana aku dah ada kesemuanya. . .


(^_^)y



  1. Vol.1 Jay
  2. Vol.2 Fantasy
  3. Vol.3 8Dimensions
  4. Vol.4 Yu Hui Mei
  5. Vol.5 Common Jasmine Orange
  6. Vol.6 November's Choppin
  7. Vol.7 Still Fantasy
  8. Vol.8 On The Run
  9. Vol.9 Capricon
  10. Vol.10 The Era







ni adalah cover album utk album ke-6 Vol.6 November's Choppin


smart kan??


hehehe. .  .

No comments:

Post a Comment