Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Friday, February 11, 2011

absolutE boyfrienD. . .!

ok. . .

tajuk yang agak menarik kot. . .

haha. . .

sesaje tibe2 idea ni datang. . .

yelah kan. . .

dah bila cik nurul ada idea, mulalah saya bercerita. . .

secara jujurnya. . .

aku ni minat lelaki yang bersukan. . .

tetttttttt. .. .

haha. . .

serius. . .

aku suka lelaki yang bersukan. . .

body baik punya. . .

uish3. . .

ape neh cakap bukan2 ni. . .

laa. . ..

aku ni kan jujur. . ..

jadi kenelah bercerita. . .

huhu. . .

korang dengar je la ek. . .

layankan je la aku ni. . .

huhu. . .

ok back to my story. . .

aku suka lelaki yang bersukan. . .

body mantap. . .

aku tak minat lelaki yang kurus. . .

klu kulit laki, xcerah pun xpe. . .

janjinya dia x MEROKOK !

aku anti benarlah yang merokok2 ni. . .

huhu. . .

tapi kan kalau ape yang kita nak ni biasanya tak dapat kan??

yang taknak la yang akan dapat. . .

huhu. . .

tah la. . ..

no komen !

No comments:

Post a Comment