Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Friday, February 11, 2011

absolutE boyfrienD. . .!

ok. . .

tajuk yang agak menarik kot. . .

haha. . .

sesaje tibe2 idea ni datang. . .

yelah kan. . .

dah bila cik nurul ada idea, mulalah saya bercerita. . .

secara jujurnya. . .

aku ni minat lelaki yang bersukan. . .

tetttttttt. .. .

haha. . .

serius. . .

aku suka lelaki yang bersukan. . .

body baik punya. . .

uish3. . .

ape neh cakap bukan2 ni. . .

laa. . ..

aku ni kan jujur. . ..

jadi kenelah bercerita. . .

huhu. . .

korang dengar je la ek. . .

layankan je la aku ni. . .

huhu. . .

ok back to my story. . .

aku suka lelaki yang bersukan. . .

body mantap. . .

aku tak minat lelaki yang kurus. . .

klu kulit laki, xcerah pun xpe. . .

janjinya dia x MEROKOK !

aku anti benarlah yang merokok2 ni. . .

huhu. . .

tapi kan kalau ape yang kita nak ni biasanya tak dapat kan??

yang taknak la yang akan dapat. . .

huhu. . .

tah la. . ..

no komen !

No comments:

Post a Comment