Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Friday, February 25, 2011

kalaU daH dasaR taK fahaM bahasA. . .



aku nak cakap bahasa apa lai bg faham ni huh?


kan aku cakap aku xsuka kat ko. . .


yg ko sibuk2 nak pggl aku mkwe la, nak aku layan elok2 tu buat hape?


pastu aku plk kena marah?


mmg dasar tak faham bahasa la ni. . .


nak aku cakap bahasa apa baru faham huh??


hah, ni mmg marah betul ni. . .


emosi lak aku mlm ni. . .


hish. . . 


geram3. . . !

No comments:

Post a Comment