Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Friday, July 24, 2015

AIDILFITRI 2015

Assalamualaikum..

Berjumpa lagi dengan Ramadhan kali ni..

29 hari lengkapkan ibadah berpuasa..

Dan sampai lah pada hari kemenangan, Aidilfitri..

Mukadimah kemain.

Macam biasalah, macam tahun2 kebelakangan ni..

Raya pertama ke Seberang Prai lah kiteee.

Melawat kubur arwah abah, dan sedara mara belah abah.

Raya kedua membongkang.hehe

Raya ketiga adik beradik abah mai rumah.

Raya keempat melawat keluarga belah mama.

Raya kelima membongkang tidur, sebab hujan wooo hari tuuu.

Memang best.

Raya keenam keluar berjalan dengan adik perempuan.

Raya ketujuh kojeeee.

Ha tu lah yang diisi sepanjang bercuti.hehe

Tahun kelam kabut sikit, sampai tak sempat nak bergambar sekali.

Sob Sob
T_______________T

 Jadi takdelaa gambo..

Baju raya pun takde, yang ada hanya kuih raya aje yang cuba buat tahun ni..

Yang paling laku Tart nenas..hoho, first time tuuu buat.

Bangga sekejapp.

Ahh, koya la luu.haha

Apa2 pun , Salam Lebaran ^-^

No comments:

Post a Comment