Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Wednesday, November 6, 2013

Hikmah Di Sebalik Kejadian..

Assalamualaikum...

Aku ditipu lagi, ku ditipu lagi.. Benci aku benci..huuuu

Ya, aku kena tipu, dan ini kali kedua untuk tahun ni.

Uwaaaaa..... Nak buat macam mana,  takde rezeki aku kan.

Tapi rasa terkilan tu tetap ada..

Memang tak banyak mana, tak banyak macam orang lain kena sampai beribu2 RM, tapi walau amaun tu kecil, aku tetap rasa terasa jugak.

Tapi bak kata orang, tak kena tak tau rasa dia kan..dah kena baru tau nak beringat..

Lepas ni kena lebih berhati2 lah..

Sebenarnya yang buat lebih terkilan, sebab makhluk2 macam ni la yang ada orang susah nak percaya online  seller..

Bukan ramai yang tak Ok, ramai yang OK sebenarnya..tapi sebab sorang dua habis smua tak boleh dipercayai..

Takpelah, moga Allah buka pintu rezeki seluas2nya buat aku lepas ni..

Hrap begitulah hendaknya. Amin

No comments:

Post a Comment