Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Tuesday, August 28, 2012

RAYA 2012 KELUARGA KAMI :)

Assalamualaikum..

1 syawal dah seminggu berlalu

semua pn pasti dah balik bekerja kan?

aku? raya ke4 dah start kerja dah..

tu pun aku tambah cuti sehari..

aku kerja sampai malam raya kott..penat weeehhh

entri kali ni aku nak share gmbar2 raya je..


tahun ni istimewa sikit sebab beraya dengan ahli keluarga baru, iaitu kakak ipar aku..

harap2 tahun depan dapat beraya dengan anak sedara baru pulak.. AMIN..hehe :)

korang doa2kan lah k..

menantu mama yang baru??oppss, tu tunggu lah 2 tahun lagi, calon pn takde..haha

tapi tak banyak pun, sbb family aku bkn types yang suka bergambar..

so, ada la 2, 3 keping yang ada..

yang lain cm biasa la..

gambar syok sendiri..

haha...

layannn jeee

zassss









No comments:

Post a Comment