Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Tuesday, August 14, 2012

MOOD:MALAS

Assalamualaikum..

sejak akhir2 ni aku tersangatlah malas nak update blog ni. Dah bersawang rasanya blog aku ni.

aku xtau nak kongsi apa. Pasal kerja?Kisah peribadi aku?Cinta??

aku tak ada semua tu yang nak dikongsikan..

ok lah sebelum aku melalut dengan lebih panjang, kat sini aku nak nasihatkan kepada semua, tak kira lah adik2 ke, abang2,kakak2 ke ke tolong stop main mercun. . .

aku ngeri bila baca paper ada yang tangan hancur la...putus jari lah...

NGERI TAU TAKKKK!!!!!!!!!

ok tu je nasihat aku kali ni..

jangan main mercun..



wassalam...

sumber gambar::google

No comments:

Post a Comment