Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Thursday, May 5, 2011

FRIENDSHIP ALWAYS FOREVER. . .



tamat sudah perjalanan hidupku sebagai seorang pelajar. . .


tamat sudah 3 tahun aku berjuang sebagai pelajar. . .


banyak yang aku pelajari. . .


banyak yang aku kumpul dan bawa pulang. . .


kawan2 ku. . .


persahabatan kita akan kekal abadi dalam hati dan ingatan ini selamanya. . .


terima kasih kerana memberi hadiah yang sangat bermakna dalam hidup ini. . .


kita pernah ketawa, terluka, berduka bersama2. . .


itulah persahabatan kita. . .


kenangan selama hampir dua tahun bersama akan kekal dalam ingatan ini. . .


walau kita tak kenal untuk jangka masa tiga tahun aku gembira dengan kenangan sepanjang 2 tahun ini. . .


sayang sayang kamu semua. . .


^_^






















entri ini khas untuk kwan2 ku di. . . .


tiada apa yang mampu aku berikan melainkan kenangan ini. . .




***gambar2 di atas adalah antara gambar2 kenangan kami. . .


sila tengok tanpa perasaan meluat ye. ..


hehe

No comments:

Post a Comment