Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Sunday, February 24, 2013

JOM DIET DENGAN JUS LEMON ?

Assalamualaikum...

entri yang lepas aku ada sebut pasal nak diet kan..

so, tadi aku teringat pasal buah lemon ni, sebab aku pernah terbaca yang seseorang ni pernah mengamalkan minum jus lemon dan berjaya turunkan berat badan..



tadi aku ada google pasal diet jus lemon ni, ada yang aku baca dia cuma letak sehiris lemon dalam air suam dan minum tiap2 pagi..

tapi aku pulak, perah jus lemon tu dan tambah air..

pehhhhh, masam habissss...

tahankan jugak lah minum, bau lemon ni memang sedap, tapi rasa dia masam sangat..huhu..

aku minum lemon tu tadi lepas makan malam....

sebab lemon ni asid jadi tak elok kalau minum masa perut kosong..

err, baru sehari aku cuba minum jus lemon ni..nanti kalau dah berjaya turun aku update lagi, ok?


sumber gambar : Wikipedia

No comments:

Post a Comment