Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Sunday, January 6, 2013

SUSAH EKK NAK HORMAT MINAT ORANG LAIN ^^

Assalamualaikum..


selamat tengah malam, jam menunjukkan 0121 pada tarikh 06/01/2013. . .



keke, tak pernah2 post permulaan entri dengan tarikh dan masa, buang tebiat ekk..



ok, back to tajuk entri sebelum aku melalut panjangg..



tujuan aku terpanggil untuk menulis hanyalah sebab aku nak luahkan rasa tidak puas hati dalam diri ini..



sebabnya, aku takde tempat lain nak luah melainkan di blog kesayangan aku yang dah bersawang penuhh ni haa..



aku pelik lah dengan segelintir sikap manusia yang tak boleh nak hormat dengan minat orang lain..



aku peminat lagu korea, ye aku minat k-pop..



aku minat kumpulan k-pop yang bernama SHINee..



yang aku agak bengang bila je aku cakap aku suka dengar lagu k-pop adalah segelintir manusia yang mula memandang serong pada aku..



dah minat aku, dia pulak kesah..



aku tak minta pun dia punya minat yang sama dengan aku, just hormat je apa yang aku minat..



alasan, lagu dorang tak best dan terkinja2..



let me make it clear on this..



faham tak dengan phrase lain orang, lain selera?



kalau lah semua orang minat satu benda yang sama je dalam dunia ini, alangkah dull nya kehidupan kita ==''



aku tak minta banyak, aku minta hormat je..



sebab aku pun tak kutuk apa yang kau minat.



konfem ko pun meluat kalau aku kutuk minat kau kan??



kalau ko tak rasa apa2 aku tak tahulah, maybe aku yang emo sangat kann..



orang camni lah yang buat aku rasa hilang rasa nak hormat pada mereka..



sebabnya, orang camni terlalu pentingkan diri sendiri..



sorry to say lah ekk..



==''



luahan dari seorang peminat k-pop

No comments:

Post a Comment