Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Tuesday, January 10, 2012

WELCOME 2012

Ni dah 10 hari berlalu lepas tahun baru 2012, barulah aku dapat update.



Hehe. . .


Tahun 2012 datang meninggalkan tahun 2011 yang penuh dengan kenangan pahit dan manis. . .


Dan sudah semestinya kenangan manis lah yang paling banyak berlaku sepanjang tahun 2011.


Aku nak review pun terlalu banyak yang berlaku. Huhu.


Aku sebut antara kenangan manis untuk 2011 ye, antaranya aku dah selamat tamat pengajian dan dapat segulung ijazah yang aku idamkan lepas usaha hampir 3 tahun.


Selain tu, banyak kenangan yang aku ciptakan dengan teman-teman rapat aku masa belajar dulu.


Terlalu banyak….


Dan buat aku semakin rindu kat diorang setiap kali aku ingat balik. Huhu


Terima kasih Datul, Kak Jah, Maizam dan Lely sebab bagi aku kenangan-kenangan tu.


Tahun 2011 juga aku dapat jejakkan kaki ke negeri kedah buat pertama kalinya, dan dapat jejakkan kaki ke Putrajaya buat kali pertama juga.


Dan tahun 2011 juga aku akhirnya jumpa seorang lelaki yang terima aku seadanya.


Sayangkan aku, ada masa aku susah dan senang.


Serius cintakan aku, dan tahu menghargai aku.


Aku harap pencarian aku tamat pada dia. Amin.


Kenangan pahit? Tak perlulah aku ceritakan sebab aku tak nak ingat langsung, biarlah yang indah-indah je yang aku ingat. Hehe


Tahun 2012 aku harap dapat membawa sinar pada aku.


Aku harap adalah rezeki kerja untuk aku tahun ni.


Sebabnya antara azam aku untuk tahun 2012 ni aku nak ambil lesen, nak beli kereta dan yang paling penting aku nak kumpul duit,nak tolong bakal suami aku. Kami nak dirikan masjid sama-sama. Amin..


Semoga semuanya akan berjalan lancar untuk tahun ni..


Doakan aku..


Amin….

No comments:

Post a Comment