Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Wednesday, November 17, 2010

kenapA akU berblogginG ? ?

ni ada satu persoalan yg aku fikir sejak beberapa hari ni...


kenapa aku ni rajin sangatlah nk tulis blog...


sebenarnya aku ni bukanlah rajin sangat pun..


tp online tu aku rajinla..


sbb ak ni ska explore...


yg bukan2 ja aku explore..


haha..


sebenarnya aku rajin nk tulis blog ni satu..


aku nk luahkan perasaan aku..


xde orang bace pn xpe..


jnji aku puas..


ehemm..


sbnrnya 1st time aku buat blog ni aku nk jadikan blog aku ni tmpt tuk aku curahkan idea penulisan aku ni..


sbbnya aku ni minat nk bat novel..


tp mnat je xckup sbb ak xberbakat..


huhu


jadinya aku tkar la dari buat novel baik aku luahkan perasaan aku ni..


lagi banyak idea kot kan..


hehe..


jadi tu lah sbb aku tulis blog..


haha..


je aku ni kan..


hehehe....

No comments:

Post a Comment