Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Tuesday, January 25, 2011

kenangaN zamaN kanaK-kanaK dulU. . . .

ehem. . . .


hehe. . .


tibe2 mlm ni aku tringat kenangan zaman skola dlu. . .


zaman kanak2 dlu. . .


terlalu byk kenangan. . .


dlu masa aku kecik2 dlu aku ade sorang kwn yg boleh dikatakan baik la. . .


aku ingt lg nme dia..


n rupa dia...


nur hidayah shamsudin. . .


sampai skrg ni aku tak jumpa lg dia. . .


sejak aku pindah rumah. . . .


arwah abah kau dulu polis. . .


so, hidup pindah2. . .


so aku ni ramai kawan, tp xpenah kekal tau . .


emm,aku harappersahabatan yang aku bina kat U ni akan kekal selamanya. .  .


walaupun kami akan berpisah tak lama lagu. . .


huhu. . .


kenangan kami kat U ni akan aku ceritakan di lain mse nanti. . .


ehem. . .


balik pada crita asal. . .


sebenarnya aku tringat kat budak2 lelaki yang penah kaco aku dlu. . .


n ade yg aku admire kat diorg. . .


n aku ni plk syok sndiri gak. . .


haha. . .


ingat diorang kaco tu mksdunya diorg suka la ek ??


haha. . .


lawak2. . .


ade yg penah bg bunga kat aku. . .


yg ni aku xjmpa smpai lah sekarang tau. . .


huhu. . .


sampai nangis2 aku dlu tau sbbnya dpt bunga..


haha. . .


ni mase aku darjah 4. . .


pastu masa aku skola agama. . .


darjah5  la mase tu,. ..


dia ni suka sangat kaco hidup aku tau. . .


aku mmg benci sgt dia mse tu. . .


tp dlm diam aku rasa dia ni suka kat aku. . .


haha. . .


prasan kot !


tp baru2 ni aku tau dia dah kawen. . .


sedih kot. . .


hik2. ..


olok2 je. . ..


aku doakan dia bahagia bersama isteri tersayang. . .


cam bahagia je aku tgk dia. . .


hehe. . .


aku ni bile lagi? ? ?


huk3. . .


pastu lak mase aku darjah  aku ada smpn prasaan kat sorg budak laki ni. . .


alah, biasela budak2 kan. ..


haha(cover line beb!)


tp skrg ni aku rase dia dah ada yg punya la kot kan. . .


tp tu minat je, aku tau dia pn xminat kat aku. . .


huk2 !


nk tau punya perasannya aku ni. . .


ada sorg mamat putus ngn awek dia sbb aku !


eh2, biaq betoi??


x la, aku prasan sorg2 je. . .


sbbnya, ex awek dia cam benci sgt je kat aku ni. . .


la, salah aku ke? ? ?


ke aku ni prasan sorg2 je. ..


huhu. . .


pastu mase form 2 lak, adala sorag mamat ni. . .


mulut dia mmg best. . .


cakap lepas kot !


tp nya, kawan baik aku mase tu kate, di slalu usha aku. . .


betul ke? ? ?


tp pastu aku pindah. . .


sedih kot !


sbbnya zaman skola aku pastu suram. . .


serius, xbest mane pn tau. . .


huhu. ..


kalau aku masih kat skola tu, agak2nya akan ada satu ikatan x??


hik3.. .


gatal !


tp skrg ni dia pn dah ada gf. . .


pndai kot !


diorg blaja kat U besar2. . .


aku ni ape sgtlah yg ada. . .


rendah diri kejap. . .


huhu. . .


aku tgk dia bahagia gak ngn awek dia tu. . .


aku doakan kebahagiaan mereka. . . .


udah2. . .


jgn nk ingat dah. . .


setiap benda yg jadi mesti ada sbb kan? ? ?


aku pn dah jumpa teman aku. . .


aku harap hubungan ni akan kekal sampai ke ikatan pernikahan. . .


n akhir hayat. . .


amin. . . .


aku sayang kamu. . ..

No comments:

Post a Comment