Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Tuesday, January 25, 2011

kenangaN zamaN kanaK-kanaK dulU. . . .

ehem. . . .


hehe. . .


tibe2 mlm ni aku tringat kenangan zaman skola dlu. . .


zaman kanak2 dlu. . .


terlalu byk kenangan. . .


dlu masa aku kecik2 dlu aku ade sorang kwn yg boleh dikatakan baik la. . .


aku ingt lg nme dia..


n rupa dia...


nur hidayah shamsudin. . .


sampai skrg ni aku tak jumpa lg dia. . .


sejak aku pindah rumah. . . .


arwah abah kau dulu polis. . .


so, hidup pindah2. . .


so aku ni ramai kawan, tp xpenah kekal tau . .


emm,aku harappersahabatan yang aku bina kat U ni akan kekal selamanya. .  .


walaupun kami akan berpisah tak lama lagu. . .


huhu. . .


kenangan kami kat U ni akan aku ceritakan di lain mse nanti. . .


ehem. . .


balik pada crita asal. . .


sebenarnya aku tringat kat budak2 lelaki yang penah kaco aku dlu. . .


n ade yg aku admire kat diorg. . .


n aku ni plk syok sndiri gak. . .


haha. . .


ingat diorang kaco tu mksdunya diorg suka la ek ??


haha. . .


lawak2. . .


ade yg penah bg bunga kat aku. . .


yg ni aku xjmpa smpai lah sekarang tau. . .


huhu. . .


sampai nangis2 aku dlu tau sbbnya dpt bunga..


haha. . .


ni mase aku darjah 4. . .


pastu masa aku skola agama. . .


darjah5  la mase tu,. ..


dia ni suka sangat kaco hidup aku tau. . .


aku mmg benci sgt dia mse tu. . .


tp dlm diam aku rasa dia ni suka kat aku. . .


haha. . .


prasan kot !


tp baru2 ni aku tau dia dah kawen. . .


sedih kot. . .


hik2. ..


olok2 je. . ..


aku doakan dia bahagia bersama isteri tersayang. . .


cam bahagia je aku tgk dia. . .


hehe. . .


aku ni bile lagi? ? ?


huk3. . .


pastu lak mase aku darjah  aku ada smpn prasaan kat sorg budak laki ni. . .


alah, biasela budak2 kan. ..


haha(cover line beb!)


tp skrg ni aku rase dia dah ada yg punya la kot kan. . .


tp tu minat je, aku tau dia pn xminat kat aku. . .


huk2 !


nk tau punya perasannya aku ni. . .


ada sorg mamat putus ngn awek dia sbb aku !


eh2, biaq betoi??


x la, aku prasan sorg2 je. . .


sbbnya, ex awek dia cam benci sgt je kat aku ni. . .


la, salah aku ke? ? ?


ke aku ni prasan sorg2 je. ..


huhu. . .


pastu mase form 2 lak, adala sorag mamat ni. . .


mulut dia mmg best. . .


cakap lepas kot !


tp nya, kawan baik aku mase tu kate, di slalu usha aku. . .


betul ke? ? ?


tp pastu aku pindah. . .


sedih kot !


sbbnya zaman skola aku pastu suram. . .


serius, xbest mane pn tau. . .


huhu. ..


kalau aku masih kat skola tu, agak2nya akan ada satu ikatan x??


hik3.. .


gatal !


tp skrg ni dia pn dah ada gf. . .


pndai kot !


diorg blaja kat U besar2. . .


aku ni ape sgtlah yg ada. . .


rendah diri kejap. . .


huhu. . .


aku tgk dia bahagia gak ngn awek dia tu. . .


aku doakan kebahagiaan mereka. . . .


udah2. . .


jgn nk ingat dah. . .


setiap benda yg jadi mesti ada sbb kan? ? ?


aku pn dah jumpa teman aku. . .


aku harap hubungan ni akan kekal sampai ke ikatan pernikahan. . .


n akhir hayat. . .


amin. . . .


aku sayang kamu. . ..

No comments:

Post a Comment