Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Wednesday, March 23, 2016

EGO

Assalamualaikum..

Tengok tajuk. Nak bebel bebel la harini..


Hemm, kalau dapat kerja dengan kawan sepejabat yang jenis ego tinggi ni payah juga kan. Bukan n ak merungut, tapi kadang-kadang tu memang stress gilerr lah kalau ada orang jenis macam ni yang kerja dengan kita. Duduk 1 tempat pun tak bercakap, tak tegur, ni macam mana nak kira ego kee macam mana?

Padahal sebelum-sebelum ni elok je berkawan, tapi entah mana silap tak bertegur. Kalau dah ego lagi besar dari otak itu la jadinya. Moralnya, buanglah ego tu.. Bila kita ada masalah bincang. Jangan bila ditanya apa masalah diam. Kita duduk 1 tempat, takkan nak bermasam muka. Stresss hakak tauu. Hakak yang tak berkaitan pun terpalit sama. Herghh.

Dah habis bebel. Kbai

No comments:

Post a Comment