Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Wednesday, March 23, 2016

EGO

Assalamualaikum..

Tengok tajuk. Nak bebel bebel la harini..


Hemm, kalau dapat kerja dengan kawan sepejabat yang jenis ego tinggi ni payah juga kan. Bukan n ak merungut, tapi kadang-kadang tu memang stress gilerr lah kalau ada orang jenis macam ni yang kerja dengan kita. Duduk 1 tempat pun tak bercakap, tak tegur, ni macam mana nak kira ego kee macam mana?

Padahal sebelum-sebelum ni elok je berkawan, tapi entah mana silap tak bertegur. Kalau dah ego lagi besar dari otak itu la jadinya. Moralnya, buanglah ego tu.. Bila kita ada masalah bincang. Jangan bila ditanya apa masalah diam. Kita duduk 1 tempat, takkan nak bermasam muka. Stresss hakak tauu. Hakak yang tak berkaitan pun terpalit sama. Herghh.

Dah habis bebel. Kbai

No comments:

Post a Comment