Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

MONTOK.GEBU.MANTAP.DALAM.5HARI

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

SWEET CAN D CUP

SWEET CAN D CUP
Klik gambar untuk whatsapp dan order

SCDC SUPER SERUM

SCDC SUPER SERUM
Klik gambar untuk whatsapp dan order

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS

RANGKAIAN PRODUK BUST UP EXPRESS
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)

BUST UP EXPRESS PREMIUM PINK (JAMU MODEN)
Klik gambar untuk whatsapp dan order

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL

BUST UP EXPRESS PURPLE 7 STEM CELL
Klik gambar untuk whatsapp dan order

Wednesday, April 16, 2014

MENCAROT

Assalamualaikum..

"Taik lah hang ni!"

Pernah tak keluar ayat macam ni dari mulut korang?
Mesti pernah kan?
Hihi
Kenapa ye bila kita bergurau ke, atau nak marah ke mesti ayat2 kotoqqq jugak yang keluar?
Pernah tak korang terfikir kenapa?
Kenapa korang tak boleh nak marah je?
Kenapa nak kena keluar jugak pekataan tu?
Adakah sebab kita dah terbiasa bercakap camtu sampaikan benda2 macam ni susah nak tinggal?
Macam aku juga, tak dinafikan yang mulut aku ni bukanlahh suci sangat.
Terkadang terkeluar jugak perkataan kotoq camtu.
Tapi lepas dah memarah tu istighfar balik laa kan.
Haha!
Lagi satu kalau melatah, adoi la memang buruk betullah kalau terkeluar ayat2 kotoq, perkataan kotoq dari mulut tu kan?
Cabai kang nak?
Cuba tukar, sebut yang elok2 sikit.
Allahuakbar ke..
YaAllah ke..
Kan ke lebih manis didengar.
Aku kalau bab melatah ni memang jarang la..
Paling2 pun OMAKAU!
Haha..
Aku pun pelik acane lah boleh keluar perkataan tu..
Korang macam mana?
Pernah melatah keluar ayat2 kotoq tak??

No comments:

Post a Comment