Modal Meniaga

Tinggalkan Jejak

ONLINE SHOPPING

Followers

Tuan Tanah

My photo
PERAK, Malaysia
Do email if there any inquiries chubbypurplepie@gmail.com

Vietnam Mask RM8 aje !

Vietnam Mask RM8 aje !

Pil Super Gemok

Pil Super Gemok

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Perla Coffee & Miracle Slimming Coffee

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink 5 in 1

Babies Blink Coffee

Babies Blink Coffee

Harum Malam

Harum Malam

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

IBU V MOOD BY MIERAIDA BEAUTY

Royal Slim Lishuo Magic

Royal Slim Lishuo Magic

Red Bella Body Wash

Red Bella Body Wash

Wednesday, November 20, 2013

MAIXARA C-SENTIAL . SUPPLEMENT KECANTIKAN TERBAIK UNTUK ANDA !

Assalamualaikum kawan2 semuaaa..

Penah alamai situasi di bawah ;)

Aduhhhh, jerawat timbul lagilah pulak kat dahi..

Alahhhhhh, kenapa tona kulit aku tak sekata ni...

Alahhhhhh, kulit kering ! Bersisik ! Malu ah nak jumpa orang...

Kenapa muka aku cam kulit oren ni?????

Hacummm. Hacummmmm ! Aduiiiii gatal hidung aku nihhhh...

Ewww,, umur baru 24, tapi kenapa kawan2 asyik dok kata aku dah 30-an jeppp :(

Minggu lepas baru demam, minggu ni demam lagi. MC, MC, MC laggiiiii eeeee...

Kenapa, kenapa jadi camnih..
Ada kan? Ada kan??? So, ini tanda yang badan anda kekurangan Vitamin C...
Dan ini juga tanda yang anda memang memerlukan supplement.
Supplement bukan ubat hokayyyy. Ingin ditekan kan lagi sekali supplement bukan ubat.
Supplement mengandungi pelbagai vitamin yang diperlukan oleh badan kita yang tak cukup tu kan..
Sebab tu kita amik supplement..

HIGHLY RECCOMENDED ! MAIXARA C-SENTIAL



Kenapa perlu memilih Maixara C-Sential???

✔ Pada sesiapa yang ingin mencantikkan kulit boleh memilih MAIXARA C-SENTIAL kerana ianya mengandungi kolagen tilapia yang mampu memberi ketahanan pada kulit.

✔ Pada sesiapa juga yang ingin memperbaiki sistem imunisasi badan, boleh try kerana vit c yang terkandung di dalam nya ibarat kita makan sebiji oren sehari.

✔ Vit C juga membantu glutathione untuk diserap lebih cepat dalam badan jadi produk ini sangat sesuai pada mereka yang ingin mempunyai tona kulit sekata dan kulit yang lebih cerah.

✔ Juga tidak ketinggalan ianya sesuai untuk sesiapa yang mengalami penyakit resdung kerana di dalam MAIXARA tidak mempunya Pure Marine Collagen tetapi menggunakan kolagen tilapia yang juga memberi khasiat yang sama.

SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

Jadi tunggu apa lagi, jomlah try Maixara C-Sential ni.
Dah lah senang nak makan, hisap je dah tak payah shake2 nak cantik...
Harga pun murah, dan yang penting berkesannn..gituuuu...

Dan, air kosong jangan lupa amalkan..
Nak cantik, kena minum air banyak2...baru betull..

Kalau berminat nak cuba, boleh SMS/Whatsup 012-404 8291 (Shikin)
Yang penting ni, harga biasa RM105.. Harga saya pulakkk???
RM80 SM, RM85 SS
Original ! Itu yang paling penting.
Jom cepat, cantikkan diri anda untuk diri sendiri ;)

No comments:

Post a Comment